www.ihracka.cz
CZ SK ÚVOD KATALOG NOVINKY AKCE VÝPRODEJ SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
_ _
Adresa
Miroslav Hloušek
Žákova 144
Tanvald
46841
ČR
76320014
DIČ CZ8804082848
jsme plátci DPH
.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .

Hotovost (dobírka), která byla zaplacená za zboží přepravní společnosti PPL, nepohledá EET ( všechny takto přijaté platby, jsou zasílaný přepravní společnosti PPL na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.)

Jak nakupovat

1. Pokud jste si vybrali produkt a jste rozhodnuti, jednoduše jej vložte do košíku. Nemusíte se bát, toto ještě není objednávka a vy, stejně jako v kamenném obchodě, můžete zboží z košíku kdykoliv vyndat.

2. Chcete-li koupit další zboží, postupujte stále stejně, prohlížejte, vybírejte, třiďte a vkládejte do košíku. Chcete-li více kusů od jednoho druhu zboží, postačí, když na ikonku košíku opakovaně kliknete a nebo v nákupním košíku přepíšete hodnotu v okénku s počtem kusů. Tím se aktualizuje počet objednávaných kusů a tomu odpovídající cena. Nákupní košík

3. Už máte opravdu všechno, co jste potřebovali? Klikněte na košík umístěný v pravém horním rohu stránky a překontrolujte si jeho obsah. Nyní již zbývá pouze zvolit způsob dopravy a způsob úhrady.

 4.Jestli je vše v pořádku,klikněte na tlačítko ,,k pokladně,,.Pokud jste se do tohoto okamžiku nezaregistrovali, budete k tomuto kroku nyní vyzváni,pokud ano zadejte Vaše přihlašovací údaje a dokončete nákup jako registrovaní,nebo můžete na stejném místě po vyplnění formuláře s Vašimi udaji a adresou dokončit nákup i jako neregistrovaní. Nezapomeńte v obou případech na závěr potvrdit objednávku .

5. Zbývá jen zaplatit. V případě dobírky (platba při převzetí zboží) uhradíte částku v hotovosti do rukou zástupce přepravní společnosti (řidič, který Vám zásilku přiveze). Pokud jste zvolili úhradu bankovním převodem, platbu zbytečně neodkládejte, protože Vaše objednávka bude vyexpedována až po připsání celé částky na náš bankovní účet.

6. POZOR při úspěšném provedení obchodu obdržíte email s potvrzením objednávky,nestalo-li se tak překontrolujte zda jste zadali správnou emailovou adresu,či jste potvrdili objednávku,nebo nás neváhejte kontaktovat a objednávku můžete provést po telefonu,nebo e-mailem.

Kočárky jsou zasílány pouze po provedení platby předem na účet. Po přijetí platby budou objednány u výrobce a do cca 10ti prac. dnů dodány kupujícímu.

Obchodní podmínky Obecná ustanovení

 * Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem. * Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. * Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.

 * Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.

* Není-li uvedeno jinak ,vše se řídí občanským zákoníkem ČR. Objednávání zboží

* Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky. * Každá taková objednávka musí obsahovat o kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, email, telefonický kontakt), o způsob platby, o objednávané zboží určené názvem, druhem balení, případně upřesněním barevnosti.

 * Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží * Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky. Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky Zákazník

 * Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.

 * Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky nebo emailem a uvést číslo objednávky.

 * Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.

 * Zákazník má právo objednávku upravovat, a to do data jejího odeslání obchodníkem, stejným způsobem, jakým se provádí storno objednávky.

Zákazníkem se rozumí konečný užitavel, ne firma či fyzická osoba, nakujující za účelem dalšího prodeje, pronájmu apod. (zde se řídí vztahy obchodním zákoníkem).

 Obchodník

* Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že: 1- se podstatně změnila cena výrobku, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný, 2.zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhasil nebo v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.

 * O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinnen o této skutečnosti informovat zákazníka na některý z uvedených kontaktů. Platba za objednané zboží

 * Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, poštovné a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží, nejpozději do data splatnosti uvedeného v objednávce a potvrzovacím emailu. Doručení výrobků

* Zboží je doručováno prostřednictvím přepravní společností PPL (dále jen doručovatel), přičemž před odesláním zboží vždy zákazníka předem informujeme o způsobu, termínu a ceně dopravy.

 * Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné a balné dle platného ceníku.

 * Dodací lhůta je u zboží skladem je 2-5 dní. U zboží, které skladem není je to 3-15 dní. Distributor nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele.

 * V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.

 * O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce. Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád WWW.IHRACKA.CZ vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

 * Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem. * Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště. Povinost překontrolování zboží

* Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena. * Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.

Zákazník ihned po převzetí zásilky, zkontroluje obsah zásilky, zda mu bylo dodáno zboží, které objednal.

 * Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka(do 48 hodin), pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. Uplatnění reklamace * K reklamačnímu řízení budou přijato zboží pouze kompletní, v neporušeném obalu a s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elekronicky nebo písemně.

Z uzavřené kupní smlouvy je kupující povinen zboží převzít a uhradit jeho kupní cenu, dle § 2079 občanského zákoníku. Pokud tak kupující nepostupuje, je možné po něm požadovat náhradu škody, která díky jeho porušení zákonné povinnosti prokazatelně vznikla, dle § 2910 občanského zákoníku (tj. úhrada dopravy/poštovného).

Zboží lze reklamovat, jestliže:

 * bylo dodáno zboží s vadou

 * bylo dodáno jiné než objednané zboží- NEPLATÍ U ZBOŽÍ UVEDENÉHO JAKO ASSORT- NEUPŘESNĚNÁ VARIANTA VÝROBKU, ČI ZBOŽÍ (BARVA, TEXT APOD.) . Assort - prodávající si vyhrazuje právo zaslat aktuální vzor, barvu, provedení, text apod. u zboží, označeného jako assort dle aktuální skladové dostupnosti, není - li zákazníkem uvedeno jinak.

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben,nebo za neoprávněnou bude považována reklamace v případě * použitím zboží pro jiné účely než ke kterým je určen,nebo je uvedeno v návodu * běžným opotřebením nebo poškozením * nesprávným skladováním,nesprávnou manipulací

 * živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné * doručovatelem (reklamovat u doručovatele) * neodborným zásahem kupujícího či třetí osoby

 * V případě neoprávněné reklamace mohou být individuálně posouzeny náklady na dopravu zboží do servisu a zpět. S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky. Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz. Postup reklamace * Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu zboží. * Zákazík zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.

 * Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.

 * Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.

 * V případě potřeby je možná požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.

 * Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě .

 * Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.

 

Odstoupení od smlouvy ve 14ti denní zákonné lhůtě:
Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), zákazník má v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez uvedení důvodu.

O úmyslu vrátit zboží nás předem informujte - neohlášené balíky nebudou převzaty.

Pokud se rozhodnete využít tohoto práva, je nutné učinit následující:


*Projevit svoji vůli odstoupit od smlouvy a to písemně na elektronickou adresu: ihracka@email.cz , uveďte: vaše jméno, adresu, číslo faktury, číslo účtu na který bude vrácená částka za zboží převedena. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději 14.den od dodání zboží.

*Vracené zboží musí být kompletní včetně příslušenství a dodaných dokladů (návod, záruční list apod.), nepoškozené, bez známek opotřebení, v originálním nepoškozeném obalu.

*Zboží zašlete na naši adresu (doporučujeme zboží pojistit) – v žádném případě ne na dobírku, takto zaslané zboží nebude převzato

*Po doručení vraceného zboží obdržíte Vaše finanční prostředky (cenu za zboží + poštovné) nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

*Při nesplnění podmínky v prvním bodě nedochází k účinnému odstoupení od smlouvy. Při nesplnění podmínky ve druhém bodě je Vaše odstoupení účinné, ale prodávající je oprávněn vracenou částku ponížit o vzniklé snížení hodnoty vracené věci (zboží je poškozené, nekompletní atd).


Při vrácení zboží volte vhodný obal, aby se předešlo případné deformaci či zničení zboží. Společně se zbožím doporučujeme zaslat i fakturu (stačí kopie) pro lepší dohledatelnost, kde uveďte číslo účtu kam chcete vrácenou částku poukázat. Pokud budete chtít částku zaslat na účet, je to zdarma. V případě zaslání částky na vaši adresu si účtujeme poplatek  za poukázku.

 

Nepřevzetí zboží zákazníkem u přepravce Čtěte pozorně .

 Objednávku lze do 24 hod. zrušit e-mailem i telefonicky. Přepravcem se rozumí Vámi vybraný způsob dopravy(Č.pošta,PPL)

Z uzavřené kupní smlouvy je kupující povinen zboží převzít a uhradit jeho kupní cenu, dle § 2079 občanského zákoníku. Pokud tak kupující nepostupuje, je možné po něm požadovat náhradu škody, která díky jeho porušení zákonné povinnosti prokazatelně vznikla, dle § 2910 občanského zákoníku (tj. úhrada dopravy/poštovného).

 

 

Ochrana osobních údajů

I .Ochrana osobních údajů -Prodávající je zpracovatelem osobních údajů registrovaným u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod 00040669.

10.1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře na dodávku služeb, potvrzuje uživatel, že je srozuměn s podmínkami ochrany osobních údajů, že vyjadřuje svůj souhlas s jejich zněním, a že je v celém rozsahu akceptuje.

10.2 Poskytovatel je správcem osobních údajů uživatelů podle čl. 4 bod 7) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen: “GDPR”). Poskytovatel se zavazuje zpracovávat osobní údaje v souladu s právními předpisy, zejm. GDPR.

10.3. Osobními údaji jsou veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

10.4 Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa,  telefonní kontakt, e-mailová adresa). Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení objednávky uživatele a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Účelem zpracování osobních údajů je dále zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. Zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů je plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, plnění právní povinnosti správce dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR a oprávněný zájem Poskytovatele dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Oprávněným zájmem Poskytovatele je zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu.

10.5 Poskytovatel ukládá osobní údaje uživatele po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi poskytovatelem a uživatelem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). Po jejím uplynutí budou údaje vymazány.

10.6 Uživatel má právo požadovat od poskytovatele přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. Uživatel má právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 odst. 1 písm. a), a c) až f) GDPR. Dále má uživatel právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

10.7 Uživatel má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.

10.8 Uživatel nemá povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí osobních údajů je však nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy a bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany poskytovatele plnit.

10.9 Ze strany Poskytovatele nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu č. 22 GDPR.

10.10 Zájemce o využívání služeb Poskytovatele vyplněním kontaktního formuláře:

  • 1. souhlasí s použitím svých osobních údajů pro účely elektronického zasílání obchodních sdělení, reklamních materiálů, přímého prodeje, průzkumů trhu a přímých nabídek produktů ze strany Poskytovatele, ne však častěji, než 1x týdně, a zároveň
  • 2. prohlašuje, že zasílání informací nepovažuje za nevyžádanou reklamu ve smyslu zák. č. 40/1995 Sb. ve znění novel, neboť uživatel se zasílám informací ve spojení s § 7 zák. č. 480/2004 Sb. výslovně souhlasí.
  • 3. Souhlas dle tohoto odstavce může uživatel kdykoli písemně odvolat na info@ihracka.cz.

     

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Součásně se zpracováním osobních údajů je nutné pro možnost vyřizování objednávky udělit od kuujícího souhlas: 

  • Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
  • Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Kupující může vyjádřit souhlas se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy, a spotřebitel jej může kdykoliv odvolat.
  •  Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
  • Veškeré údaje získané od kupujících jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje kupujících předávány v minimálním rozsahu, nutném pro bezproblémové doručení zboží. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití.
  •  Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou, a to až do doby vyjádření písemného nesouhlasu kupujícího s tímto zpracováním. Tento nesouhlas lze projevit písemně zasláním žádosti na adresu Miroslav Hloušek, Plavy 200, Plavy 468 46 nebo e-mailem na emailovou adresu info@ihracka.cz. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
  • Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  • Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
  • V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

-     požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

-     požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

  •  Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má    právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
  • Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  • Spotřebitel může měnit své osobní udaje emailem na info@ihracka.cz , nebo v online účtu.

 

  • 11. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

11.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím, pokud tento souhlas nevyloučí při vyplňování objednávky. Kupující může tento svůj souhlas kdykoliv odvolat.

11.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

  • 12. Doručování

12.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.

 

 

Předmět smlouvy
Uzavřením kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami vzniká prodávajícímu závazek odevzdat kupujícímu objednané zboží a kupujícímu závazek toto zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu.


Předmětem objednávky kupujícího může být pouze zboží uvedené na webových stránkách internetového obchodu www.ihracka.cz.


Prodávající průběžně aktualizuje webové stránky internetových obchodů tak, aby zde uvedené zboží odpovídalo jeho faktické nabídce. Přesto, bude-li předmětem objednávky kupujícího zboží, které již v době objednávky není součástí sortimentu prodávajícího, je prodávající povinen tuto skutečnost kupujícímu oznámit a okamžikem tohoto oznámení se objednávka předmětného zboží považuje za zaniklou, nedohodnou-li se prodávající s kupujícím jinak.


Předmětem kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím je pouze dodávka zboží uvedeného v potvrzení objednávky doručeném řádně a včas kupujícímu.


Předmětem závazku prodávajícího z kupní smlouvy není předvedení, instalace, sestavení nebo montáž dodávaného zboží.


Charakteristika zboží uvedeného na webové stránce internetového obchodu, jeho popis, funkce, technické údaje, parametry, rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní zde uvedené údaje a informace vycházejí z údajů výrobců a dodavatelů zboží. Všechny informace jsou uváděny dle aktuálních dostupných údajů od výrobců, dodavatelů či jiných smluvních subjektů a průběžně kontrolovány. Přesto však nelze jejich nepřesnost zcela vyloučit a pro takový případ si prodávající vyhrazuje právo změny. Nepřesnost uvedených informací má prodávající povinnost odstranit jakmile se o nich dozví.

 

Domečky, skluzavky od 180cm (včetně) a jiné zboží nadměrné velikosti a váhy(je uvedeno v popisu z boží) posíláme přepravní společností PP nadrozměr , přičemž poštovné-doprava u tohoto zboží činí 325kč-při zaslání na dobírku a 299kč u platby předem na účet (jedná se o nadrozměr)-při výběru způsobu dodání a přepravy proto, prosím, zvolte PPL nadrozměr + SKLUZAVKY OD 180CM

 

Kočárky a většina povlečení a doplňků k sadám (zavinovačky, mantinely, sady povlečení.....Mamo Tato) je na objednávku , dodací lhůta u tohoto zboží je 10-15 prac. dní.

Může však dojít ke zdržení ze strany výrobce a dodací lhůta se tak může ještě prodloužit-o této skutečnosti budou zákazníci informováni telefonicky nebo e-mailem, děkujeme za pochopení.

Barvy povlečení a doplňků na obrázcích se mohou ve skutečnosti mírně lišit.

 

 

 

ZPŮSOBY DODÁNÍ

OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ OBJEDNANÉ ZBOŽÍ VÁM ZASÍLÁME

 PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTÍ PPL,

 DOPRAVA

 

4) PPL-nadrozměr -DOMEČKY A SKLUZAVKY OD 180CM(včetně) +hřiště, skluzavky od LITTLE TIKES-299KČ, V PŘÍPADĚ DOBÍRKY+ DOBÍREČNÉ 45KČ (JEDNÁ SE O NADROZMĚR)

.

 

Na Slovensko posíláme pouze na dobírku dopravní společností PPL(poštovné činí 325kč-13euro)

 

 

POZNÁMKA: Vzhledem k tomu, že spousta zákazníku si zboží vyzvedává osobně, může se stát, že se skladové zásoby mohou lišit od uvedených v našem e-shopu (pokud něco již nebude skladem, budeme vás o této skutečnosti informovat e-mailem nebo  telefonicky)-děkujeme za pochopení.

 

 

12. Informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

          (1)  Prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebiteských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný.

Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu.

Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách.

Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podlě věty první a druhé rovněž v těchto podmínkách.

 

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
PPL
Profesionální přeprava až do domu
115,00 Kč ZDARMA
ČESKÁ POŠTA - balík na poštu
139,00 Kč ZDARMA
ČESKÁ POŠTA - balík do ruky
Balík Vám přinese poštovní doručovatel a v případě nezastižení ho uloží na nejbližší poště.
149,00 Kč ZDARMA
Nadrozměr
Domečky, hřiště, skluzavky, a další zboží, které se nevejde do obyčejného balíku. Nadrozměry obvykle doručujeme Českou poštou.
250,00 Kč ZDARMA
PPL - SLOVENSKO
Zasíláme pouze při platbě dopředu na účet u FIO banky (bez poplatku za mezinárodní převod), je nutné zadat v režimu SEPA plateb IBAN CZ9020100000002500524803, SWIFT FIOBCZPPXXX
250,00 Kč ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Dobírka
Platba při převzetí balíku
45,00 Kč
Platba předem na účet
Zásilky jsou odesílány po přijetí platby.
BEZ POPLATKU
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ
. . . . . . . . . .